Forum o Margonem

Od graczy dla graczy!

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2010-01-17 17:45:13

Seeba

Lubiany Admin

Zarejestrowany: 2010-01-10
Posty: 124
Punktów :   

Opisy Questów z Nithal

1. Odzyskaj zrabowany ładunek z karawany Alvara Vonikura (50 lvl) Porozmawiaj ze strażnikiem bramy w Ithan. Pobierze 1k – sprawdź Przełęcz Łotrzyków [bierzemy kartkę u trupa i naszyjnik od zbója] i Dolinę Rozbójników [tej już nie trza] – wróć do Alwara – da diament i idziemy do Mrocznego Zgrzyta w Eder pokazać naszyjnik, teraz zwerbuj najemnika do gromadzenia informacji – wracamy do Zgrzyta – udaj się po strzały do Alvara Vonikura. Oddaj strzały Mrocznemu Zgrzytowi. Teraz do najemnika i do Zgrzyta [da sztylet] – zdobądź 5 głów zabójców ukrywających się w piwnicy Zniszczonego Opactwa [ogłuszamy strażnika sztyletem – gadamy z szefem przez brzuch zabieramy ładunek i zabijamy 5 typa biorąc 5 głów] – u Zgrzyta 2 opcje że zapominamy o złocie lub naciskamy [wtedy 10 k złota dostaniemy] – u Alvara: 30k złota 58k expa i kryształ do teleportów (nie wyrzucamy!)

2. Ukończ trening ostrzy w Akademii Wojskowej (50 lvl) – zleca Hektus Wyrwidąb [Nithal-Akademia Wojskowa p.1 (24,15)]
dla różnych profesji różne pytania [ale zakładam że z grubsza robi sie to samo]: Przygotuj się do egzaminu z wiedzy teoretycznej [odpowiedzi oczywiście nie będzie] – następnie udaj się do Aleksandra Werdena. Udaj się na pierwsze piętro Akademii, aby poćwiczyć na worku treningowym przed pierwszym testem praktycznym [ekwipunek trza zdjąć] – teraz idź na wybieg Akademii w Zachodniej Rubieży i zdaj pierwszy test na worku treningowym – i wracamy do Hektusa – da miecz drewniany i udaj się na pierwsze piętro Akademii, aby poćwiczyć na kukle [zakładamy miecz] przed drugim testem – i do Hektusa – idź na wybieg Akademii w Zachodniej Rubieży i zdaj ostatni test na kukle – poproś Hektusa o wpuszczenie do lochów Akademii. Da zaklęcie [które zapamiętujemy] i przeniesie do lochów – lejemy stwory ~50 lvl i włazimy portal – 73k expa, 15k złota, drewniany miecz i 10 miksów po 1k hp

3. Aktywuj portal w Nithal (50 lvl) - Gloik – należy mieć kryształ od Alvara! – udaj się do Nitrusa zdobądź dla Nitrusa 5 żądeł wywerny i skórę grzechotnika – dostaniemy proszek – wracamy do Gloika i wsypujemy proszek w portal – 44,2k expa i teleport do Nithal

4. Pomóż latarnikowi Zuranowi (55 lvl) (jest w Cytadeli) – odnajdź niezapaloną latarnię. xx>yy>zz [wymaga wrócenia do latarnika po wycior]>aa>pp [jest zapchana – potrzeba zwykłego sztyletu – wyjmujemy ogryzek i jest on dla nas]>gg>ee[czyścić wyciorem]>qq [zapchana ziemniakiem – ale mamy sztylet] (współrzędnych latarni nie podaję - nie ma ich wszak dużo) – wracamy po nagrodę – 36,5k expa, 20 PH, 5k złota i pierścień na 55lvl dla all (cios krytyczny +3%, all cechy +22, SA 22%, siła krytyka fizycznego i magicznego po 8%) jest też możliwość zdobycia unikatowego pierścienia żartownisia [odejmuje ze statystk]- jak podaje Fighter należy wytłuc latarnie zamiast je oczyszczać - dostaniemy też 30k expa

5. Zdobądź smar dla Gloika z Nithal (63 lvl) udaj się do Nitrusa – zdobądź 15 sztuk mineralnego szlamu (lecą z ogników na mapce Bagno Chojraków) – następnie zanieś szlam Nitrusowi – zrobi nam smar – teraz do Gloika – 44,2 k expa i na 63 lvl dla All – do wyboru: pierścień (Ac 73, acm 36, blokuje 73 od trutki, cios krytyczny +6%) lub okulary (hełm: Ac 80, acm 52, cios krytyczny +9%)

6. Rumak Hasid nadwyrężył nogę. Pomóż opiekunowi Gremusowi [w stajni] mu ją opatrzyć (63 lvl) - zbierz prawoślaz, 5 nagietków i 2 rumianki. Gdy je zbierzesz, zanieś aptekarzowi Andronikusowi z Nithal – teraz krwista gwiazda potrzebna (zrespia się w labiryncie Minotaurów – mapka Nizina wieśniaków) – teraz do Broka, aby otrzymać materiał na opatrunek – za 80 złota i trza poczekać (z 10 minut), aż Brok przygotuje materiał – teraz do Andronikusa – czekamy 15minut – jeśli zapłacimy to daruje nam połowę zapłaty i da 10 PH wracamy do Gremusa – da wskazówki i do konia Hasida [„Opatrzyć należy.. <mówi nam szczegółowo którą i jak> ..gdyż możesz zostać kopnięty lub przewrócony”] – 50 PH, 49,4k expa, 10 k złota i rękawice na 63 dla All (Ac 61, acm 49, All cechy 24, uleczają 81 hp podczas walki)

7. Rozgryź tajemnicę zatrutego źródła (70 lvl) - [Knajpa pod Czarnym Tulipanem - barmanka Lucja p.0] udaj się do kapitana Lenarda z Nithal [Cytadela p.1] i poinformuj go o swoich zamiarach. Wypytaj mieszkańców Podgrodzia Nithal o zatrutą wodę. Młynarz Antek – potem w Nithal Kamienica Uliany i Arsena, Dominik na p.2 bierze 5k [ma też spis questów] idź do Kiazelana w cytadeli na p.1 – idziemy do wodospadu w Podgrodziu – tracimy przytomność.. wracamy do Kazielana – ciut czekamy i da nam zaklęcie <które należy zapamiętać> – idziemy do wodospadu – Zabij wszystkich członków Zakonu Mistycznych Szamanów: Szaman Zakonu (0/5), Starszy Szaman Zakonu (0/2), Strażnik Zakonu (0/1) - bierzemy flaszkę ze stołu i napełniamy wodą [można też nie bić bossa – inne zakończenie jest] pijemy wodę u Kiazelana [ulecza] teraz do kapitana Lenarda [jest obok] - "Poczekaj, aż kapitan sprawdzi wodę z rzeki" – 70 PH, 20k złota i 74k expa (Za questa z zatrutą wodą wojownicy, łowcy i tancerze dostają inne rękawice niż mag, paladyn i tropiciel == jest też drugie zakończenie tego zadania a mianowicie zamiast zabijać szamana Nuriframa - przyjmujemy jego zadanie ( polega ona na zabiciu 2 żołnierzy nieopodal wodospadu ) w nagrodę dostajemy : około 90k expa, 20k złota i pierścień [Sygnet Mistycznego Szamana - dla wszystkich profesji na 70 lvl - cios krytyczny +3%, all cechy +43, sa 43%, unik +7]

8. Ze Świątyni Czterech Bóstw skradziono Zwoje Żywiołów. Pomóż Klytii (72 lvl) - po rozmowie z Klytią [jest na mapce Nithal, przejść do niej należy przez budynek (prawy górny róg miasta)]- teraz porozmawiaj z kapłanką Virgo [świątynia 4 bóstw w Nithal]. Wypytaj ją o szczegóły kradzieży – teraz idź do Dominika – odszukaj pięciu kupców z Elancji, odzyskaj od nich skradzione zwoje, a następnie oddaj je westalce Klytii – idziemy do Zajazdu pod Tęczowym żukiem [Podgrodzie Nithal] i rozmawiamy z Brantem – teraz do karczmy w Nithal i gadamy z Mortenem na piętrze [każdy z kupców ma znak zapytania nad głową] – do wyboru gra w kości lub ruletkę [za każdą grę pobiera 500 złota] – po wygranej dostajemy ~33k expa i zwój Całości – następny kupiec Everal [Zachodnia Rubież] – należy mu przynieść Płaszcz mroźnego maga [kosztuje 65,5 k - Baszta Wilczych Kłów – sprzedaje je astronom Monoceros - może być problem z dojściem - więcej nie zdradzę] – dostaniemy 33,1k expa i zwój Ognia – kolejny jest Ahmed [Baszta Wilczych Kłów] – należy mu przynieść pierścionek z kryjówki bandy Grubego Jimmiego – rozmawiamy z krzaczkiem [ta sama lokacja] i przenosi nas do jaskini – w środku bijemy 3 typów [może wypaść z nich złoto] – Jim da nam pierścionek i po ponownym zagadaniu wypuści – Ahmed da nam 33,1k expa i zwój Wody – kolejny jest Jormund [Bagna Chojraków] – chce trujący bluszcz, niezapominajkę oraz wrzos – da 33,1k expa i zwój Ziemi – ostatni w „Zajeździe pod złamanym dukatem” [w Nithal] – na p.0 – Mirinda – prosi o 3 szlamy mineralne z bagien – dostaniemy 33,1k expa i zwój Powietrza – wracamy do Klytii oddać zwoje – a po nagrodę idziemy do kapłanki Irgo – 165,7k Expo, 50k złota i buty – boskie buty uniku – unikat Ac 92, acm 74, blokują 13 od trutki, wszystkie cechy +44, SA 26%, unik +14 – na 72 lvl

9. Podnieś na duchu Mauriniusa (73 lvl) znajdziemy go w „Knajpie pod Czarnym Tulipanem” (w Nithal). Naszym pierwszym zadaniem będzie napełnienie butelki winem które zaś znajdziemy w piwnicy rzekomej knajpy. Gdy mu je oddamy, zleca nam kupienie Długiego miecza którym niegdyś władał w dzieciństwie [miecz można kupić u Unila w Ithan lub na aukcji]. Jeżeli już wręczymy to ostrze czeka nas 3 zadanie [Musimy najpierw porozmawiać z Burmistrzem (Burmistrz jest w - Ratusz Nithal - Muzeum p1. - po prawej jest Gabinet Burmistrza), który chce dowodu potwierdzającego, że Maurinius był bohaterem wojennym], Maurinius chce abyśmy porozmawiali z żołnierzami w Akademii Wojskowej [żołnierz znajduje się w zachodniej rubieży], następnie idziemy do Hektusa Wyrwidrąbusa (Akademia Wojskowa p1.) a on nam radzi abyśmy się udali do hetmana Rezarda (w Nithal), spisuje on list z którym mamy się udać do burmistrza Nithal. Burmistrz daje nam order który wręczamy zleceniodawcy – 100PH, 10 k złota, 68,3 k expa, i amulet ochrony weterana (na 73 lvl dla All – 89 od trutki blokuje, All cechy 26, SA 45%, życie +414, leczy 130hp podczas walki)

10. Rozwiąż tajemnicę dziwnych wizji Larpagona (75 lvl) – domitorium w środku Nithal – akolita Mirkus - odnajdź kryjówkę demona – Nizina Wieśniaków – Chlast – gadamy i wchodzimy do chatki – gadamy z demonem i nas ciacha – powiedz Larpagonowi, że znalazłeś demona, lecz mocno cię poturbował. Złóż ofiarę w Świątyni. Udaj się do Chlasta po indora – da za darmo – udaj się do świątyni i złóż w ofierze indyka i złoto (30k – dostaniemy mieczyk) – wracamy lać demony – powiedz Larpagonowi, że zabiłeś demony. Poproś Mirkusa [domitorium] o wodę święconą, abyś mógł odczynić wieśniaka – dostaniemy instrukcje – wróć do wieśniaka Chlasta – Idź do Larpagona i powiedz mu, że skończyłeś swoją misję – 72k expa, 50 PH, złoto i amulet lub broń do wyboru

11. Zrób porządek z magazynierami, blokującymi przejście do biblioteki w Andarum (77 lvl) - początek Uniwersytet płd p.1 u profesora Gracjusza – idziemy porozmawiać z żakiem Atiianem [mapka Zapomniany szlak] – zabij: Zły magazynier (0/20), Niemiły magazynier (0/20), Złośliwy magazynier (0/20), Nieuprzejmy magazynier (0/15), Zdenerwowany magazynier (0/15), Wkurzony magazynier (0/15), Strażnik biblioteki (0/2) – wracamy do Atiiana i czekamy aż ten się upewni czy wszystko w porządku – dostajemy paczkę i wracamy do profesora Gracjusza – oddajemy paczkę i otrzymujemy: 153,6 k expa, 10k złota, 15 PH i neutralną książkę (warta 100k) oraz 5 PH jeśli obiecamy nie sprzedać otrzymanej książki

12. Sekret źródła złota Krynii Lufis (80 lvl) - [początek u Hektora – Gildia kupców, część zachodnia w Nithal] – „Zbierz plotki na temat Krynii Lufis” – udajemy się do Lukrecji, nithalskiej plotkareczki – „dowiedziałeś się, że jednak kupuje kryształy w Gildii Kupców. Hektor nie był z tobą szczery do końca” – wracamy do Hektora, a ten nas wysyła po więcej informacji na temat Krynii – idziemy do kamienicy Cecyli (pani jest na trzecim piętrze) – po rozmowie wracamy do Hektora [uwaga! Wybranie odpowiedzi: „Poszedłbym na bezczela, zaraz po zjedzeniu sutego obiadu. Pozdrowiłbym strażników, charknął i splunął im pod nogi” zakończy questa i zyskamy tylko 20k expa – należy „iśc nocą” - podobno nie należy też deptać mrówek] – teraz idziemy do jednego ze strażników, którzy pilnują wejścia do/z Podgrodzia Nithal – na trzeźwo nic nam nie powie, ale tuż obok jest karczma – kupujemy różowe winko – okazuje się, że strażnikowi zdarza się czasem zmrużyć oko w nocy, idziemy poinformować o tym Hektora – „Wyrusz do Podgrodzia Nithal i zbierz informacje pochodzące z legend i opowieści” – idziemy do podgrodzieńskiego „Zajazdu Pod Tęczowym Żukiem” i wysłuchujemy legendy (z niej dowiemy się o miejscu skąd można wziąć złoto – więc należy to sobie z tej legendy wychwycić) o pastuszku i królewnie po czym wracamy do Hektora – teraz należy przynieść złoto Hektorowi z miejsca o którym była mowa w legendzie – następnie: „Kup od Krynii najtańszy naszyjnik i zleć Nitrusowi porównanie złota z tym, które zdobyłeś” – no to idziemy do Krynii (ma swoją kamienicę w Nithal) po naszyjnik (Szczęście giermka), a następnie do alchemika Nitrusa (również ma swoją kamienicę w Nithal) – płacimy 20k złota oraz tracimy jedną sztabkę i czekamy (albowiem złoto musi wystygnąć – więc ciut to trwa) – i okazuje się, że jedna sztabka to za mało więc dajemy drugą – z wnioskami z analizy wracamy do Hektora – znowu mamy się rozejrzeć, teraz koło kamienicy Krynii – wchodzimy do kamienicy obok i rozmawiamy z Tamenem (na p.1), dowiadujemy się że Krynii nie było parę dni – następnie idziemy do kamienicy Nandraroka i rozmawiamy z właścicielem – nie może on spać w nocy przez hałas – idziemy więc do pani Lufis – i mamy wybór: albo nagroda od Krynii (166,9k expa, 200k złota, 20 PH i klucz do piwnicy Krynii) albo od Hektora za odkrycie sekretu – ja wybrałem nagrodę od Hektora: 166,9k expa, 100k złota i szczęśliwy talizman III (30% szans na wyleczenie 1600 obrażeń po walce dla tancerza ostrzy, paladyna i wojownika – na 85 lvl)

13. Odnajdź tajemniczą piwnicę Uniwersytetu (85 lvl) – zleca Seraniusz – udaj się do Mirutki [w Nithal] i poproś ją o plany podziemi Nithal. Poczekaj, aż bibliotekarka przyniesie plany. Wróć z planami do Serianiusza. Uniwersytet płn p.1 – gabinety - poczekaj, aż profesor zapozna się z planami – idź do Arsena i rozkaż mu, aby powiedział ci gdzie jest wejście do Piwnicy [ulica groszkowa] – teraz udaj się do burmistrza Filomena [ratusz>muzeum p1 gabinet po prawej] i poproś go o wskazanie wejścia do Piwnicy – porozmawiaj z Dominikiem [syn Arsena]. Poproś go o informacje dotyczące wejścia do Piwnicy – Idź do piwnicy domu Arsena i Uliany i odnajdź tajne wejście lub porozmawiaj z Wargusem [jest w Nithal - podkreślam bo questa w tym miejscu można zrobić na dwa sposoby]
1) zgadzamy się na współpracę z Wargusem – odnajdź wejście do tajnej piwnicy Uniwersytetu. Udaj się do piwnicy domu Arsena – piwnica p.1 (tajne drzwiczki – ale kiszka – na tej samej lokacji wyciągasz książkę i wchodzisz w nową mapkę – bierzemy sztylet ze skrzyni – klikamy jedną z kul i przenosi nas do skarbca – odpowiadamy na zagadkę strażnika i jesteśmy w skarbcu – sztyletem otwieramy skrzynię po lewej [zwój] z tych po prawej z jednej zabieramy klucz a z drugiej drugi zwój – trzeci będzie w tej co wyjęliśmy klucz – muszą być 3 zwoje! – idziemy do strażnika i wydostajemy się z piwnicy przy pomocy magicznej kuli. Następnie udaj się do Wargusa [Teleportonicus Nithalus jetz] – 147k expa, 80k złota i sztylet Wargusa na 85 lvl (tylko dla tancerza ostrzy - pomocniczy - atak 299-330, atak+siła/1, obrażenia od trucizny +329, spowalnia cel o 1.02 sa, all cechy +29, sa +29%)
2) nie zgadzamy się na współpracę z Wargusem - tajną piwnicę znajdujemy sami [dalszy opis jak wyżej] - na koniec udaj się do profesora Serianiusza: 238,1k expa, 25k złota, 100 PH i kapelusz profesora (ac 121, acm 96, all cechy +51, SA 29% - na 85 dla wszystkich profesji)

14. Pozbądź się szczura z piwnicy Lukrecji (99 lvl) - udaj się do piwnicy Lukrecji od strony kanałów – trzeba do niej zagadać za ciut czasu i da zardzewiały klucz – izba chorych południowa – stoją tam stwory więc wracamy do Lukrecji – poszukaj Gremusa w Akademi Wojskowej, on może pomóc Ci z kluczem – czekam ciut – rozpraw się ze szczurem w piwnicy Lukrecji od strony kanałów. Zabij: Szczur Edek (0/1) [wejście jest koło Lukrecji] – 132k expa i winko [80k uleczania]

15. Niechciani lokatorzy kanałów Nithal. Zleca kapitan Portifiks (180 lvl) - najpierw udajemy się do Palejona w Cytadeli po sprzęt na wyprawę do kanałów [Za 750k złota dostajemy zbroję na swoją profesję] - schodzimy do kanałów by zabić: Myszwiór Pała (0/35), Myszwiór Grom (0/15), Myszwiór Dziurka (0/15), Myszwiór Byku (0/15), Myszwiór Piorun (0/20), Myszwiór Siepacz (0/10), Myszwiór Zezul (0/30) - wracamy do zleceniodawcy 470,5k expa i klucz do Siedziby Kultu

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Certyfikat Firma Godna Zaufania click here prawo jazdy siedlce